۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

مفاهیم - قسمت اول


  • Giantess / Giant: به شخصی گفته میشه که اندازه بزرگی (خیلی بزرگ ) داشته باشه؛ پسوند "ess" در مورد دومی پسوند مونث ساز هست که معنای اولی میشه مرد یا پسر بزرگ و دومی دختر یا خانوم بزرگ؛ توجه کنید که این بزرگی هم برای هر کس فرق داره و هرکسی دوست داره با اون سایز ها باشه برای مثال:
    •  Mega یا غول آسا که به اندازه های بیشتر از 500 فوت (150 متر) گفته میشه؛
    • Colossus  یا بسیار بزرگ که به اندازه 100 فوت تا 500 فوت ( 30 متر تا 150 متر) گفته میشه؛
    • Giant  یا بزرگ که به اندازه 20 فوت تا 100 فوت ( 6 متر تا 30 متر) گفته میشه؛
    • Mini Giant  یا نیمه بزرگ که به اندازه 7 فوت تا 20 فوت ( 2 متر تا 6 متر) گفته میشه؛

  •  Shrunken / Shrink  که به معنای کوچک شده (Shrunken) و کوچک کردن (Shrink) هست؛ همونطور که گفتم، در این دنیای گسترده هر کسی یه جور دوست داره تا توی داستان باشه، یکی دوست داره طرف مقابلش بزرگ بشه (Grow) و یکی دوست داره خودش کوچک بشه (Shrink)؛ مثلا من دوست دارم که سایز من کوچک بشه و سایز طرف مقابلم طبیعی باشه؛ خوب مسلما این کوچک بودن هم اندازه های مختلفی داره که به صورت زیره:
    • Mini یا کوتوله که به سایزهای 12 اینچ تا 40 اینچ (30 سانتی متر تا 100 سانتی متر) گفته میشه؛
    • Shrink یا آدم کوچولو که به سایزهای 1 اینچ تا 12 اینچ (2.5 سانتی متر تا 30 سانتی متر) گفته میشه؛ دوباره اشاره کنم که من این رو دوست دارم و میخوام در سایز 3 تا 4 اینچ تا 10 تا 12 سانتی متر باشم؛ بیشتر فیلمها و داستان هایی هم که به نحوی آدم کوچولو توشون هست، همین سایز رو در نظر میگیرن؛
    • Micro یا بسیار ریز که سایزهای زیر 1 اینچ (2 سانتی متر به پایین) رو در بر میگیره و در اغلب اون ها، طرف مقابل بیخبره از وجود این موجودات.
نکته ی دیگه ای هم که باید اشاره کنم اینه که برای اتفاق افتادن این تغییر سایز هم سناریوهای مختلفی وجود داره؛ مثلا:
  • Shrinking / Growing Portion که دارویی یا محلول یا موادی که باعث بزرگ شدن یا کوچک شدن میشه؛
  • Shrinking / Growing Ray یا اشعه ای که باعث بزرگ شدن یا کوچک شدن میشه؛ مثلا معمولا توی داستان ها کسی یک اسلحه کوچک کننده (Shrinking Gun) به دست میاره که با شلیک اشعه به افراد اون ها رو کوچک میکنه؛
  • Shrinking / Growing Ability توانایی خود شخص در اینکه هر وقت بخواد خودش رو بزرگ یا کوچک کنه؛
  • Other Species موجودات دیگه یا انسان های از ابعاد دیگه که بزرگ یا کوچک هستند و به بُعد ما میان یا ما به بُعد اون ها میریم؛
 همچنین توجه کنین که این که یه نفر چه جوری بزرگ یا کوچک میشه هم متفاوته، این که به آرامی و به مرور زمان (حالا روزها هفته ها یا ماهها) بزرگ یا کوچک بشه یا این که به سرعت؛ و هم چنین این که آیا میتونه توی سایزهای مختلف بزرگ یا کوچک بشه یا نه فقط به اون سایز خاص تبدیل میشه؛ و این که آیا این تغییر برگشت پذیره یا نه؛
به نظر من ریشه تمام این فتیش ها در دوران کودکی و لذت ها یا ناراحتی های اون دوران و محیط هاییه که مارو احاطه کرده، بنابراین فکر میکنم هرکسی یک فتیش مشخص داره ولی شاید خیلی ها به خصوص ما ایرانیها از این فتیش ها بی خبر باشیم، اما در ناخودآگاه ذهنمون این ها هستند و اینور اونور میرن!!! به هر حال من این فتیش رو دوست دارم و باهاش کنار اومدم هرچند که برخلاف اکثر فتیش ها، این مورد هیچوقت به واقعیت نخواهد پیوست؛ اما مگه ما به همه چیزای واقعی هم که میخوایم میرسیم؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با تشکر از نظر شما، لطفا از به کار بردن ادبیات نامناسب پرهیز کنید.