۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

پست اول


سلام، این پست اول این وبلاگه؛ هدف من از راه اندازی این وبلاگ آشنا کردن ایرانیان با نوعی از فتیش (گرایش جن..سی) با نام علمی ماکروفیلیا است که بصورت عامیانه به اون GTS (مخفف Giantess یا زن بزرگ) گفته میشه؛ طرفداران این فتیش دوست دارن که با افراد بسیار بزرگتر از خودشون یا افراد کوچک به کوچکی 10 سانتی متر روبرو بشند. و حالا این که چه میخوان سرشون بیاد و یا چه میخوان سر اونها بیارند خودش دنیاییه؛ همچنین مثل همه دیگر گرایشهای جن..سی، اینجا هم دگرجنسگرا، همج..نسگرا و دو جنسگرا وجود داره؛

اما در مورد من: من پسر 24 ساله ای هستم که علاقه مند به Giantess هستم یعنی روبرو شدن با یه زن بزرگ تر از خودم، و بیشتر ترجیح میدم که سایز من کوچک بشه (3 اینچ) و سایز اون طبیعی باشه؛ در این وبلاگ عکس ها، داستانهایی که خودم نوشتم و اخبار مربوط به دنیای جایانتس رو خواهم آورد.

پی نوشت: شما قبلا نمونه هایی از این فتیش رو در فیلمهای کودکی مثل ممول، و ... و فیلم های امروزی مثل هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs Aliens) یا Honey, I Shrunk The Kids دیدید؛ همچنین فیلم های زیاد دیگه ای هم وجود داره که میتونید با مراجعه به یوتیوب به اون ها دسترسی داشته باشید.
آی دی من در یاهو:  ؛ خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با تشکر از نظر شما، لطفا از به کار بردن ادبیات نامناسب پرهیز کنید.